Har du allerede udfyldt en fejlrapport? Log ind

Læs nedenstående oplysninger omhyggeligt.

Du bedes læse og accepterer nedenstående oplysninger.

Vi har gjort det nemmere for dig som bruger, at indlevere din telefon til reparation, når du har acceptreret denne side, kommer du videre til en online formular, som du bedes udfylde omhyggeligt, derefter bedes du printe kvitteringen som popper up, samt en kopi af salgs kvitteringen eller faktura og vedlægge dem sammen med den telefon du ønsker at få repareret, og sende den ind til os på vores adresse:

Atlantic Mobile ApS - Bispevej 4 3 - 2400 København NV

Du får sammtidig tildelt et bruger navn og password som du kan bruge til at logge ind på din RMA profil, og følge status på din reparation.

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Atlantic Mobile, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du bør angive, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret.

For varer med begrænset holdbarhed, følger reklamationsretten af varens naturlige holdbarhed. Skulle en vare gå i stykker ved normalt brug, sendes eller afleveres varen på vores fysiske adresse. Desuden skal en kopi af fakturaen samt en fejlbeskrivelse (RMA Rapport) vedlægges, hvorefter Atlantic Mobile formidler reparationen af varen.

Viser det sig at varen ikke er i stykker, eller at fejlen ikke kan påvises ud fra kundens fejlbeskrivelse, eller at varen har været udsat for fysisk overlast eller er væskeskadet mm. Vil varen blive returneret til kunden. efter at kunden er blevet faktureret 350 kr. inkl. moms til dækning af teknikerløn. Derudover faktureres også porto og efterkravsgebyr dækkende den aktuelle vares vægt.

Hvis der konstateres fejl, repareres varen eller ombyttes, og sendes uden leverings-omkostninger tilbage til kunden. Vi anbefaler at man bruger vores RMA system, da dette letter ekspeditionen.

Ønsker du at reklamere over et produkt skal det indsendes eller indleveres til Os på nedenstående adresse gerne med kopi af RMA-sag, samt en kopi af salgs kvitteringen eller faktura:

Atlantic Mobile ApS - Bispevej 4 3 - 2400 København NV

Ved alt salg til udlandet, incl. Grønland og Færøerne, gælder det at kunden selv afholder alle udgifter til forsendelse til Atlantic Mobile ApS, og retur fra Atlantic Mobile til kunden. Dette er gældende uanset forhold, dog med gældende lov.

Vi henviser til vores vilkår.

Du er velkommen til at ringe til os hvis du har spørgsmål

Vores telefontid er mandag - fredag kl. 11-14


Har du brug for hjælp til at udfylde apporten?

Vi hjælper dig gerne med at udfylde
denne reparations rapport.

Du kan kontakte os på telefon
eller e-mail:

Atlantic Mobile ApS
Bispevej 4 3
2400 København NV

Telefon nummer: +45 81 71 15 15
E-mail: info@fcc.dk

Du bedes udfylde alle punkter i
rapporten.