RMA Nummer:


 

Kundeinformation Telefon information
Navn Model
Adresse IMEI
Post nr. Købsdato
By
Telefon nr.
Ordre nr.

Fejlbeskrivelse

Reparation status
Din reklamation er nu blevet oprettet i vores system.
 
Følg status på din reklamation: www.fcc.dk
 
Brugernavn:
Adgangskode:
 

Bemærk
Læs dette før indsendelse. Vi gør Dem opmærksom på, at såfremt serviceværkstedet konstaterer væske-, knæk-, slag-, fugtskader eller anden overlast af produktet, bortfalder al reklamationsret på produktet. Samtidigt vil det medføre et servicegebyr på kr. 350,- inkl. moms og forsendelse. til dækning af arbejdstid.
 
Vi tager ikke ansvar for data på telefoner som bliver sendt ind til reparation det kundens eget ansvar at tage backup af de data, de har på Telefonen.
 
Du skal kun sende telefonen til os.
Vi accepterer ikke tilbehør indsendt med garantisager, derfor skal kunden frasortere: Salgskasse, headset, lader, hukommelseskort, simkort, snor, datakabel og gemme det indtil reparationen er returneret. Har tilbehøret noget med fejlen at gøre, udgør dette selvfølgelig en undtagelse.
 
Ved nedenstående underskrift, erklærer jeg mig indforstået med ovennævnte betingelser.
 
Dato: ______________________

Kundens Underskrift: __________________________________________________

 

 

Atlantic Mobile ApS - Bispevej 4 3 - 2400 København NV - E-mail: info@fcc.dk - Telefon: +45 81 71 15 15